Majbrasan: Gissar att dilemmat är att de gillar Sam i powerplay. Han lär ju inte vara jättedyr så HV har ju säkerligen råd att mest nyttja honom i den spelformen så länge han själv inte klagar.
Inlägg: 2431009
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett: Precis. Sam är bra billig PP-gris framför mål i HV. Kanske Sam ledsnat på detta och ser lite längre fram. Kvala med HV eller gå upp med MoDo...