Bad_Brett: Precis. Sam är bra billig PP-gris framför mål i HV. Kanske Sam ledsnat på detta och ser lite längre fram. Kvala med HV eller gå upp med MoDo...
Inlägg: 2431013
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MoDo slog Löven med 10-1 nyss i MoDo-cupen. 42-8 i skott. Ove är glad.
+ 5