{9682}: Läste på twitter nyss att 2-3 spelare troligtvis drar till SHL-klubbar, surt om det är Gästrin…
Inlägg: 2431023
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Bara att önska halvfigurerna lycka till ;-) Tycker det är tråkigt att unga grabbar inte fattar att det är i MoDo man blir bra....på riktigt!