Inlägg: 2431028
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Tänkte på det. Synd med Wedin men han hade ju knappast varit bästa målskytt om Gästrin hade spelat fler matcher med U16.
+ 1
Gissar på Wedin och Häggblad då de inte fått spela J18