Inlägg: 2431316
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Det som det talar om är att ditt gnäll är fruktansvärt onyanserat, när du dessutom inte redogör vad spelarna i fråga har i lön så blir gnället än mer korkat.
Jag gjorde jämförelsen för att dessa 3 har spelat ihop större delen av säsongen och således bör vara ett bra riktmärke ellerhur?!
Jag gjorde jämförelsen för att dessa 3 har spelat ihop större delen av säsongen och således bör vara ett bra riktmärke ellerhur?!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: Hittar de någon jävla skada på Näsén nu i efterhand som med Dickinson då jävlar.
Du har helt ändrat min syn på honom nu!