Inlägg: 2431326
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: då marenis redan är skickad och ejk bidrar med så mycket annat, tex defensivt och att städa upp efter Svenningsson så är din jämförelse lika korkad. Sedan vad dom har i lön blir också oväsentligt då det inte kan skilja speciellt mycket på honom och ejk, samt att han måste spela i någon av de två första formationerna och klarar det inte. Så den lön han lyfter in dom lägga på något annat.
+ 1
Jag gjorde jämförelsen för att dessa 3 har spelat ihop större delen av säsongen och således bör vara ett bra riktmärke ellerhur?!