+ 2
Inlägg: 2431903
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: att utveckla sitt spel är ju även det att ändra det.
hade ingman spelat som han gjorde ifjol i 3 säsonger (minus ett slutspel) så hade jag nog röstat för att man skulle skickat honom.
hade ingman spelat som han gjorde ifjol i 3 säsonger (minus ett slutspel) så hade jag nog röstat för att man skulle skickat honom.
Jag tror ingen här har påstått att han skulle vara nära SHL i dagsläget men skulle han lyckas göra en Josef Ingman så kan han mycket väl spela i Shl i framtiden.