Inlägg: 2431984
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: hatar att dra upp Sveningsson-snacket igen nu när vi verkar ha lämnat det. Men grejen är att Filip är OP med lite mer fart, lite starkare och lite bättre skott.
Vi såg hur svårt OP hade det med Vigneault och Woods förra året när han skulle vara konstruktiv. Samma problem med Sven i år.
Han måste sluta vilja göra så mycket. Brunka i sargerna, sätt press och skjut när läge ges. Sluta försöka vara Woods-lite och börja vara OP+
Vi såg hur svårt OP hade det med Vigneault och Woods förra året när han skulle vara konstruktiv. Samma problem med Sven i år.
Han måste sluta vilja göra så mycket. Brunka i sargerna, sätt press och skjut när läge ges. Sluta försöka vara Woods-lite och börja vara OP+
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: För mig är ändra sitt spel och utveckla det inte samma sak, det tror jag nog även du förstår om du stannar upp och tänker efter.
hade ingman spelat som han gjorde ifjol i 3 säsonger (minus ett slutspel) så hade jag nog röstat för att man skulle skickat honom.