Inlägg: 2435802
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: otroligt konstigt coachat. Men 17åriga Sandin-Pellika får oceaner av istid och gör bort sig gång på gång. Inte undra på att det går åt skogen. :)
Med 0 modoiter på planen hejar jag hellre på motståndarna
Med 0 modoiter på planen hejar jag hellre på motståndarna
+ 3
Norén får inte mycke speltid, men dom bästa ska ju spela, skulle va roligt och se han göra några byten iallafall.