Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: otroligt konstigt coachat. Men 17åriga Sandin-Pellika får oceaner av istid och gör bort sig gång på gång. Inte undra på att det går åt skogen. :)

Med 0 modoiter på planen hejar jag hellre på motståndarna