jonsson: Skulle sitta riktigt bra, men tvivlar stort på Västerås.
Inlägg: 2437381
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Djurgården är oerhört dåliga. Nu gjorde VIK 2-0 och DIF har inte haft några målchanser att tala om vad jag sett. (Växlade ett tag till BIK - Mora).
Snarare hade det kunnat vara 3-0
Snarare hade det kunnat vara 3-0
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{7639}: Djurgården, ofattbart vad dåliga dom är med tanke på spelarna dom har i laget.
Publiken buar och visslar ut dom.
Publiken buar och visslar ut dom.
+ 1