+ 2
Inlägg: 2437391
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Djurgården, ojoj!
Spelsystemet under all kritik, första passet, bågarna, spelarna i mittzon vill inte ha pucken, ingen smartness, press på motståndare existerar inte! Häng ett traktordäck på varje spelare och låt dom åka några mil på grillerna.
Spelsystemet under all kritik, första passet, bågarna, spelarna i mittzon vill inte ha pucken, ingen smartness, press på motståndare existerar inte! Häng ett traktordäck på varje spelare och låt dom åka några mil på grillerna.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: komedi att läsa i djurgårdens forum just nu. Går inte heller att skylla på att de tappat juniorer, resten måste också ta jobbet.
+ 2
Snarare hade det kunnat vara 3-0