1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508021 inlägg · 4189 ämnen

Inlägg: 2441262

Sv: Silly season
Paninaro: haha du var inte ensam där du. Har fullt förståelse att man är förbannad men att bli kallad de ena och de andra är ju bara patetiskt. Visar ju mentaliteten här i hockeysnack. Alla är anonyma, då brukar de bli så

Svarskommentarer

Sv: Silly season
Kryset: Ja, bra med ngn som resonerar sunt. Fick Modoiten av pappa som är från Övik. Själv uppvuxen i HSD och bor nu i Svall så har inget emot Timrå utan hoppas helst att vi båda spelar i den högsta serien

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB