Sv: Silly season
Kryset: Ja, bra med ngn som resonerar sunt. Fick Modoiten av pappa som är från Övik. Själv uppvuxen i HSD och bor nu i Svall så har inget emot Timrå utan hoppas helst att vi båda spelar i den högsta serien