Bad_Brett: Förstår helt hur du tänker, men MoDo visar att man kommer ligga i topp länge. Det är inga kotlettfrillor som går in med 5 mille nu och satsar allt. Det är nog rätt kul att lira hockey i Ö-vik den närmsta tiden. Kunde ha varit värre 😂
+ 3