+ 7
Inlägg: 2451910
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Smurfen: Ja och dessutom har vi köpt nyförvärvet av Timrå, så lite tacksam borde vi vara mot dem. Förhoppningsvis möts vi nästa år i samma serie och då kan vi gnabba vidare mot varandra i sann derbyanda.
Sv: Silly season
Smurfen: Det enda som stör mig med värvningen av Halloran är att tandskyddet är mer ute och fladdrar utanför käften än sitter inuti.
+ 3
Nu koncentrerar vi oss på ett ev nyförvärv istället och MoDos silley !!!!!