Smurfen: Ja och dessutom har vi köpt nyförvärvet av Timrå, så lite tacksam borde vi vara mot dem. Förhoppningsvis möts vi nästa år i samma serie och då kan vi gnabba vidare mot varandra i sann derbyanda.
Inlägg: 2451923
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Andraassist: om det nu blir så, inget är ju bekräftat. Vilken sportchef var det nu igen som tappa en spelare på flyget haha?