Rytter: vi har ju så många spelare nu att nån borde ta smällen. Chicken race från egen zon sen ba pang på. Ta med sig Rahimi till sjukan.
Inlägg: 2452363
Svarskommentarer
Sv: Silly season
grimiss: haha, Gradin har läst BadBrett och JFKs klokskap att Rahimi och gänget garanterat kommer att skada någon i vårt lag.
Dessutom har de förstått att vi behöver fler spemare som kan gå in och producera så att alöt inte hänger på Woods Aagard och Dickinson.
Bra jobbat, med tanke på att Josh blir borta ett tag till så kan det lätt bli en skada till på valfri spelare till men nubstår vi rustade för det med!
Dessutom har de förstått att vi behöver fler spemare som kan gå in och producera så att alöt inte hänger på Woods Aagard och Dickinson.
Bra jobbat, med tanke på att Josh blir borta ett tag till så kan det lätt bli en skada till på valfri spelare till men nubstår vi rustade för det med!
+ 2