+ 2
Inlägg: 2452376
Svarskommentarer
Sv: Silly season
henkeiskogen: tror faktiskt att rahimi är det enda hindret för avancemang för lage!
Sv: Silly season
henkeiskogen: Rahimi är bara en oerhört viktig spelare för sitt lag i slutspel, går inte att diskutera bort. Men vi har laget som susar förbi han o övriga Löv o andra lag.
Detta är säsongen vi går upp!! AMEN
Detta är säsongen vi går upp!! AMEN
+ 1
Dessutom har de förstått att vi behöver fler spemare som kan gå in och producera så att alöt inte hänger på Woods Aagard och Dickinson.
Bra jobbat, med tanke på att Josh blir borta ett tag till så kan det lätt bli en skada till på valfri spelare till men nubstår vi rustade för det med!