Inlägg: 2476777
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Om man lider av självskadebeteende och vill försöka hitta något positivt i misären så ska det väl vara att Modo faktiskt gjort sina ”bättre” matcher mot topplagen, Löven borta var ingen katastrof, Karlskoga borta var ändå helt okej, Ssk borta skulle varit 3 poäng.
Modo är en bit ifrån sin prime men verkar iaf höja sig mot de bästa lagen vilket på sitt lilla sätt är positivt
Modo är en bit ifrån sin prime men verkar iaf höja sig mot de bästa lagen vilket på sitt lilla sätt är positivt
+ 3
Tror vi kommer torska, för rent formmässigt är vi nu ett bottenlag och har varit en längre tid.