+ 3
Inlägg: 2476778
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Så är det. Tycker att Löven borta var den bästa av matcherna, minus då att vi inte var heta framför målet. Som sagt så har Löven under de senaste året aldrig ens varit i närheten av att orka skjuta så få skott eller skapa så få chanser i en hemmamatch.
De tio senaste matcherna har vi bäst corsi i allsvennskan, så även om vi inte spelar bra så är det inte alls så illa som man upplever det.
Sedan är inte corsi världens bästa statistik, men ändå.
De tio senaste matcherna har vi bäst corsi i allsvennskan, så även om vi inte spelar bra så är det inte alls så illa som man upplever det.
Sedan är inte corsi världens bästa statistik, men ändå.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Det är ju just det men nu möter vi jumbon och kommer troligen komma ut som "att det löser sig" bruka vara lite av vårt signum.
Hursom blir det ingen lätt uppgift i rådande form.
Hursom blir det ingen lätt uppgift i rådande form.
+ 3
Modo är en bit ifrån sin prime men verkar iaf höja sig mot de bästa lagen vilket på sitt lilla sätt är positivt