+ 2
Inlägg: 2476784
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Trilske: jag tror svackan varit icke existerande öht om vi inte tappat pp faktiskt, allt annat lika.
+ 1
Ja, ändå rätt svårt att avfärda den statistiken. Om man inte menar att lag vi möter faktiskt vill spendera massa tid i försvarszonen mot oss, vilket jag har svårt att tro att man vill.
Däremot är nog lagen betydligt noggrannare som försvarare för att man möter ettan i tabellen.