+ 3
Inlägg: 2476782
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Hmm, nu skrev jag allsvennskan. Lär höra ihop med min ständiga felstavning av Sveningsson...
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:
Ja, ändå rätt svårt att avfärda den statistiken. Om man inte menar att lag vi möter faktiskt vill spendera massa tid i försvarszonen mot oss, vilket jag har svårt att tro att man vill.
Däremot är nog lagen betydligt noggrannare som försvarare för att man möter ettan i tabellen.
Ja, ändå rätt svårt att avfärda den statistiken. Om man inte menar att lag vi möter faktiskt vill spendera massa tid i försvarszonen mot oss, vilket jag har svårt att tro att man vill.
Däremot är nog lagen betydligt noggrannare som försvarare för att man möter ettan i tabellen.
+ 2
De tio senaste matcherna har vi bäst corsi i allsvennskan, så även om vi inte spelar bra så är det inte alls så illa som man upplever det.
Sedan är inte corsi världens bästa statistik, men ändå.