Nucky: På tal om det inför morgondagens match, får vi ihop ett lag öht??
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 2483638
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Vi är så dåliga så vi kan lika gärna lämna WO och satsa på nästa säsong.
Vi är så dåliga så vi kan lika gärna lämna WO och satsa på nästa säsong.
+ 1