+ 1
Inlägg: 2483677
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Nja så är det väl ändå inte men frågan var vad vi ska ställa upp med för lag , just imorgon.
Skadegläget känns jobbigt
Skadegläget känns jobbigt
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Svider att se Isac Hedqvist i Luleås A-lag. Repeterar LULEÅS A-lag. Luleå som väldigt sällan tar upp juniorer.
Är jag sjuk i huvudet som hellre skulle behållt våra bästa juniorer än behålla Woods?
Är jag sjuk i huvudet som hellre skulle behållt våra bästa juniorer än behålla Woods?
Vi är så dåliga så vi kan lika gärna lämna WO och satsa på nästa säsong.