Modomas: Det är väll ändå bättre att låta Djurgården först gå en holmgång mot SSK i kvarten och sedan mot löven i semin? Skulle dom mot förmodan lyckas slå ut dom två lagen så känns det som att vissa av deras gubbar med klasen och hans dåliga ljumskar i spetsen är rejält trötta.
Inlägg: 2487601
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
erjo: jo det är nog sant, men jag tvivlar på att dom tar sig förbi kvarten. Risken finns att dom försvinner efter fyra raka mot ssk medan vi spelar sju mot Almtuna.