erjo: jo det är nog sant, men jag tvivlar på att dom tar sig förbi kvarten. Risken finns att dom försvinner efter fyra raka mot ssk medan vi spelar sju mot Almtuna.
Inlägg: 2487605
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modomas: Almtuna hoppas jag verkligen vi undviker i kvarten. Dom är obehaglig att möta och har gett alla topplag stora problem på sin hemmaplan. Starkt försvar/målvakt och inte helt ofarliga offensivt.
+ 1