+ 1
Inlägg: 2487652
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: alltså finns det inga grundläggande stadgar om sportslig rättvisa? Sjukt. Det borde isf vara tvärtom om något.
Undvik det nedre streckade strecket. De tre sista lagen möte två lag nerifrån där de tre sämsta åker ur. Är de ett SHL-lag så får de sedan en gratis uppflyttning... Helt djävla barockt och skandalöst uselt av hockeyförbundet att godkänna någonting sådant. Misstänker att det är en av alla gratismiddagar och lobbying som hcokeyförbundet kunnat gotta sig åt av SHL-pamparna.