{5647}: hur var det med J20, har de klarat sig kvar eller hur ligger det till? försökt hitta nån vettig tabell men vet inte vad jag hittat för konstiga sidor
Inlägg: 2487651
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: sök stats.Swehockey där får du upp alla serier o välj j20 fortsättningsserien
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Du går in på stats.swehockey och klickar på J20 Nationell Forts sen skrollar du ner. Vi är inte klara ännu men det ser ljust ut just nu
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: stats.swehockey.se/ScheduleAndResults/Overview/14287
Undvik det nedre streckade strecket. De tre sista lagen möte två lag nerifrån där de tre sämsta åker ur. Är de ett SHL-lag så får de sedan en gratis uppflyttning... Helt djävla barockt och skandalöst uselt av hockeyförbundet att godkänna någonting sådant. Misstänker att det är en av alla gratismiddagar och lobbying som hcokeyförbundet kunnat gotta sig åt av SHL-pamparna.
Undvik det nedre streckade strecket. De tre sista lagen möte två lag nerifrån där de tre sämsta åker ur. Är de ett SHL-lag så får de sedan en gratis uppflyttning... Helt djävla barockt och skandalöst uselt av hockeyförbundet att godkänna någonting sådant. Misstänker att det är en av alla gratismiddagar och lobbying som hcokeyförbundet kunnat gotta sig åt av SHL-pamparna.
+ 1