dempa: sök stats.Swehockey där får du upp alla serier o välj j20 fortsättningsserien
Inlägg: 2487655
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Heyerdal: är det nedflyttningsserien?
och hur var det : SHL-lag kan inte åka ur? och hur många åker ur? och åker man ur direkt ur denna serie eller blir det isåfall kval?
och hur var det : SHL-lag kan inte åka ur? och hur många åker ur? och åker man ur direkt ur denna serie eller blir det isåfall kval?