Gavelo: ”Det är här han vill vara” hmmmmm det låter ju lite bekant från en annan center som var här nyligen
Inlägg: 2492245
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Nja nog sa Sam att han trivdes etc. men var ju rätt mkt snack om att MoDo var en möjlighet för att ta nästa steg.
Att han siktade uppåt var aldrig någon hemlighet direkt. Ungefär samma som att Bernhardt säger att han trivs väldigt bra här men vill till SHL. Modo eller ej.
Att han siktade uppåt var aldrig någon hemlighet direkt. Ungefär samma som att Bernhardt säger att han trivs väldigt bra här men vill till SHL. Modo eller ej.