Inlägg: 2492364
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Han sa att han var taggad på att komma hit ”nästa säsong” vilket ändå är ett konstaterande av något slag. Men ja, han snackade mycket om att han ville till SHL. Med facit i hand så tycker jag att han skulle tagit en säsong till i HA
Att han siktade uppåt var aldrig någon hemlighet direkt. Ungefär samma som att Bernhardt säger att han trivs väldigt bra här men vill till SHL. Modo eller ej.