+ 2
Inlägg: 2492413
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB:
U16 vinst mot Nacka. 7-2.
Fortsatt ledning i grupp A. Skönt att krossa det kanske svåraste motstånden där.
U18 vinst mot Luleå. 2-0
Femma just nu men samma poäng som lag 3 och 4, dock med fem mål sämre i målskillnad inför sista omgången.
J20 2-0 mot Södertälje efter 1 period!
U16 vinst mot Nacka. 7-2.
Fortsatt ledning i grupp A. Skönt att krossa det kanske svåraste motstånden där.
U18 vinst mot Luleå. 2-0
Femma just nu men samma poäng som lag 3 och 4, dock med fem mål sämre i målskillnad inför sista omgången.
J20 2-0 mot Södertälje efter 1 period!
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: En liten kul grej jag tänkt på, i seniorhockey så kan det ibland tjatas på från supportrarna att domarna är färgade osv osv när det blir lite för mycket utvisningar åt ett håll, till exempel Wessner med BIK. I dagens match MoDo-Luleå så är den ena linjemannen öppen MoDoit. 😅
+ 1
U16 MoDo - Nacka: 3-2
J18 MoDo - Luleå: 2-0
J20 drar igång om 45.