Monno: Han sa att han var taggad på att komma hit ”nästa säsong” vilket ändå är ett konstaterande av något slag. Men ja, han snackade mycket om att han ville till SHL. Med facit i hand så tycker jag att han skulle tagit en säsong till i HA
Inlägg: 2492369
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Ser bra ut just nu efter lite mer än halva spelad i båda matcherna.
U16 MoDo - Nacka: 3-2
J18 MoDo - Luleå: 2-0
J20 drar igång om 45.
U16 MoDo - Nacka: 3-2
J18 MoDo - Luleå: 2-0
J20 drar igång om 45.
+ 2