SKiLMY: Kan William Strömgren vara något för oss om vi är kvar i HA?
Inlägg: 2492857
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Donald: Kanske. Personligen så kittlar det lite att återförena honom med Niederbach i en kedja iaf. Fruktansvärt dominanta tillsammans i ungdomsåren.
Edit: Eller nej, blandade ju ihop honom med Åhström. Kittlar med en KB-kedja hur som.
Edit: Eller nej, blandade ju ihop honom med Åhström. Kittlar med en KB-kedja hur som.