Inlägg: 2492860
Svarskommentarer
Sv: Silly season
KB: David Rundblad spelar i MoDo nästa sässe om vi går upp i SHL enligt Madhawk i Sanny och Svensson. 24:56 in i avsnittet.
open.spotify.com/episode/7Me1sJeUYpVfa1EJ3pYjEI?si=B9L4MzagQgWdhLHjf1J-8A&context=spotify%3Ashow%3A2PNo2pvdxJlStmyOzvUbFN&app_destination=copy-link
poddtoppen.se/podcast/1479863644/sanny-svensson
open.spotify.com/episode/7Me1sJeUYpVfa1EJ3pYjEI?si=B9L4MzagQgWdhLHjf1J-8A&context=spotify%3Ashow%3A2PNo2pvdxJlStmyOzvUbFN&app_destination=copy-link
poddtoppen.se/podcast/1479863644/sanny-svensson
+ 1
Edit: Eller nej, blandade ju ihop honom med Åhström. Kittlar med en KB-kedja hur som.