Inlägg: 2501322
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Confusius: Du skriver att Guden är för dålig och försvarsspelet väldigt dåligt. Hur förklarar du då att vi släpper in näst minst mål av alla lag när han står? Skit i skottstatistiken för den är inte relevant i den diskussionen.
Vilka ha bäst försvarsspel då? De som släpper in mest mål per match?
Vilka ha bäst försvarsspel då? De som släpper in mest mål per match?
+ 1
Självklart borde det ju vara så att serieledarna släpper in minst mål, eller? Chanserna borde åtminstone öka.
Nygren vann väl 90% av matcherna trots att han hade typ 87%, gör dom vinsterna honom till en ypperlig målvakt?
Nä logiken går aldrig ihop för dig när någon tycker annorlunda!