+ 1
Inlägg: 2502043
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Driver du? Så om spelarna inte förstår allvaret med slutspel är det alltså ledningens fel.
Måste vara förbannat bekvämt att spela hockey i MoDo om det är ledarnas uppgift att motivera dig att göra det jobb du är betald för😅
Måste vara förbannat bekvämt att spela hockey i MoDo om det är ledarnas uppgift att motivera dig att göra det jobb du är betald för😅
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: tråkigt som fan att laget å ledarna tror man vinner mot AIK hur lätt som helst..
Dom har ju hittills sett ut som zombier men nu är det på allvar, gäller både spelare o ledare.
Får inte geniet Karlin igång gruppen till imorgon,blir jag tveksam till hans storhet