+ 1
Inlägg: 2502069
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: det är ledarstabens uppgift att sätta upplägg, kommunikation och anspänning i gruppen inför match. Ja, spelarna checkar in och gör jobbet men på marginalen för att få rätt fokus och mindset är det som jag skrev tidigare ledarstaben, kaptensgruppen och informella ledare som sätter det.
Vet inte varför det ens är kontroversiellt, det är fakta. :)
Vet inte varför det ens är kontroversiellt, det är fakta. :)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nucky: Nej men det är ledningens uppgifter att se till att spelarna är på tårna och inte ser ut som zombier.
Karlin har inte lyckats få igång laget
Han maler på med dysfunktionella enheter som inget hänt.
Om inte han rör om I grytan vem ska då göra det???
Dags att ta detta på allvar nu.
Karlin har inte lyckats få igång laget
Han maler på med dysfunktionella enheter som inget hänt.
Om inte han rör om I grytan vem ska då göra det???
Dags att ta detta på allvar nu.
Måste vara förbannat bekvämt att spela hockey i MoDo om det är ledarnas uppgift att motivera dig att göra det jobb du är betald för😅