Inlägg: 2502100
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Som ifjol när Hasa-Ingman var inne på 50% av baklängesmålen, man fick ta fram skämskudden när dom inte särades på
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Vad är det man inte gör då? Vet du vad som sägs i omklädningsrummet eller på träningar?
Tror inte en sekund på att spelarna inte är intresserade osv, snarare att de agerar spänt/lojt pga anspänningen.
Det är något varje individ måste lära sig hantera.
Tror inte en sekund på att spelarna inte är intresserade osv, snarare att de agerar spänt/lojt pga anspänningen.
Det är något varje individ måste lära sig hantera.
+ 1
Karlin har inte lyckats få igång laget
Han maler på med dysfunktionella enheter som inget hänt.
Om inte han rör om I grytan vem ska då göra det???
Dags att ta detta på allvar nu.