+ 2
Inlägg: 2502113
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov:
Blir intressant att se hur AIK reagerar nu när de plötsligt har något att förlora. I de två första matcherna hade de allt att vinna då deras mål var att stjäla en match på bortaplan, nu plötsligt har de hemmaplansfördelen att förlora.
Kanske deras tur att drabbas av lite anspänning nu när serien vänder ner till Stockholm.
Blir intressant att se hur AIK reagerar nu när de plötsligt har något att förlora. I de två första matcherna hade de allt att vinna då deras mål var att stjäla en match på bortaplan, nu plötsligt har de hemmaplansfördelen att förlora.
Kanske deras tur att drabbas av lite anspänning nu när serien vänder ner till Stockholm.
+ 1
Ibland kör man fast, tror heller inte det handlar om vilja. Utan just som du säger man klarar inte anspänningen, för det blir också en avvägning vill man för mkt blir även ser fel.