+ 1
Inlägg: 2502117
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: vi har absolut inget att förlora, fokus för MoDo var semifinalen.
Men vi är här och nu
Men vi är här och nu
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Ni bör ju fullständigt blåsa aik av banan. Ni har en kommande semi att foka på sen vilket även det borde vara en parkvandring. Det är först i finalen det ska hetta till på allvar
+ 1
Blir intressant att se hur AIK reagerar nu när de plötsligt har något att förlora. I de två första matcherna hade de allt att vinna då deras mål var att stjäla en match på bortaplan, nu plötsligt har de hemmaplansfördelen att förlora.
Kanske deras tur att drabbas av lite anspänning nu när serien vänder ner till Stockholm.