Padrone78: Ikväll måste MoDo vinna med 5-2!
Inlägg: 2502425
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9682}: Eller på torsdag, vi kan inte åka från Stockholm med två förluster, då har tåget gått och säsongen över.
3-1 underläge vänder vi aldrig som vi sett ut hittills.
Svagt undermåligt backspel och forwards ute o snurrar runt i hörnen med betonghänder.
3-1 underläge vänder vi aldrig som vi sett ut hittills.
Svagt undermåligt backspel och forwards ute o snurrar runt i hörnen med betonghänder.
+ 1