+ 1
Inlägg: 2502436
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Vi får väl se nu vad MoDo är gjorda av. Bäst av 5. Klarar Öviksgänget av att andra spelare är dumma mot dem helt plötsligt. Hoppas det. Ser ingen ledare om jag ska vara ärlig.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Jag tror vi vinner ikväll och tar hem serien. Dock så går vi inte upp i år. Du vinner inget bara i anfallszon. Lag som vinner nåt behärskar spelet i båda zonerna, vilket vi inte gör just nu. Ytterst märkligt när Karlin var känd för att spela bra defensiv hockey..
+ 2
3-1 underläge vänder vi aldrig som vi sett ut hittills.
Svagt undermåligt backspel och forwards ute o snurrar runt i hörnen med betonghänder.