Inlägg: 2504811
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
Robin Ztorken L: Wessner har redan uttalat att han missade den och det borde vara en femma. Jag kan inte tänka mig att idioten spelar en enda minut till mot Västerås.
Märkligt, så det blir nog ingen granskning av det överfallet.