Robin Ztorken L: Wessner har redan uttalat att han missade den och det borde vara en femma. Jag kan inte tänka mig att idioten spelar en enda minut till mot Västerås.
Inlägg: 2504819
Svarskommentarer
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Han verkar inte ens blivit anmäld och ingen orkar väl ens se reprisbilder.
Kanske någon utomstående gör en anmälan i efterhand.
Kanske någon utomstående gör en anmälan i efterhand.
Sv: Kvartsfinal MoDo Hockey - AIK - 2023
{5647}: Rahimis tackling blev inte anmäld... helt otroligt borde varit 5matcher på den