Inlägg: 2505614
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Nu ska man ju slå varje lag för att gå upp men som jag skrivit innnan, för Modos del är det sjuk fördel om Dif får en hård matchserie Löven - Dif i semi än att Djurgården kommer pigga till final efter 4-0 mot Mora/VIK.
Ni får visserligen skadegläden om vi åker ut, den är guld värd men era chanser är nog bättre med ett tröttkört Löven/DIF i final.
Ni får visserligen skadegläden om vi åker ut, den är guld värd men era chanser är nog bättre med ett tröttkört Löven/DIF i final.
+ 1
Nä. Rätt säker på att ni tar det här, kvarten alltså.