TickledDonkey: Nackdelen med en längre serie är givetvis också risken för skador. Kanske dels om man möter en vanvettig idiot som Rahimi, men även förslitningsskador på ljumskar o.dyl kan uppkomma. Exempelvis kan det bli jobbigt för Klasen att spela varannan match i två veckor.
Inlägg: 2505683
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Trots rabatten säger det en del att Wessner inte ens anmälde Rahimi när Disciplinnämnden uppenbarligen höll med oss andra om att den var värre än Vainios än tackling.
Seriöst, vad har Wessner och Rahimi för relation?
Seriöst, vad har Wessner och Rahimi för relation?
+ 7