+ 7
Inlägg: 2505688
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bad_Brett:
Det är dessutom ett skämt med 3 matcher.
Borde varit 4-5 på tacklingen och 2-3 extra pga extrema återfall.
Att man inte markerar mot vårdslösa spelare och samtidigt säger att man vill ha renare spel och mindre skador är faktiskt helt sjukt.
Det är dessutom ett skämt med 3 matcher.
Borde varit 4-5 på tacklingen och 2-3 extra pga extrema återfall.
Att man inte markerar mot vårdslösa spelare och samtidigt säger att man vill ha renare spel och mindre skador är faktiskt helt sjukt.
+ 6
Seriöst, vad har Wessner och Rahimi för relation?