+ 4
Inlägg: 2505720
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L:
Du spånar ju själv bland semifinallagen? Men kan vi inte ens slå Gnaget är ju diskussionen onödig. Men vi väljer motståndare i semi, är min övertygelse
Du spånar ju själv bland semifinallagen? Men kan vi inte ens slå Gnaget är ju diskussionen onödig. Men vi väljer motståndare i semi, är min övertygelse
Vi är långt ifrån klara med kvarten ännu.
Gnaget skakar om oss lite för mycket för det...